torsdag 10 april 2014



I dag lämnade jag in mitt projektarbete och lämnade min praktikplats.
Vad ska jag ta mig till nu?!


Eh.. Massor. Helgen kommer att gå åt till att förbereda redovisningen på måndag, sju veckors jobb ska bli tio minuter.. Jag antar utmaningen!
Men tror jag kommer få tid till att pyssla hemma, sova, läsa, mysa och ta det lugnt! Hoppas på att träffa någon liten vän men har inte planerat något än.. svårt att vara spontan när man bort långt ifrån allt!

Nu ska jag i alla fall krypa upp i soffan med Lunakatten och smygstarta helgen lite. Mys!

2 kommentarer:

  1. Ditt "bo" har blivit riktigt trevligt ju! :) Hittade inte hit förens nu... Ibland visar blogger nya inlägg i fel ordning eller nåt, japp, vi skyller på det! ;D

    Gillar ditt hår btw! Jag funderar på om jag ska färga topparna av mitt framtida-blonda-hår blå/turkosa/gröna... men hur underhåller man de färgerna? Tvättas de inte ur snabbt?

    SvaraRadera
  2. Tack! Får nog ta några riktiga bilder snart, det växer fram, sakta men säkert! :)
    Haha vi får skylla på det ;) har dock inte promotat att jag bytt blogg särskilt mycket heller ;)

    Tack! Gör det! Nu håller jag dock på att ändra till en mer neutral hårfärg, jättetråkigt men är rädd att det är nödvändigt i den nya yrkesvärld jag ska ut i.. ><
    Mitt hår på bilderna nedan hade inte blivit färgat på 1,5 månad men såklart blvit färgat en gång i månaden innan dess sedan i somras så färgen har fått tid att fästa ordentligt. Tycker inte de tvättas ur snabbt, inte den blå faktiskt (har directions lagoon blue) men det man kan göra är att inte tvätta håret för ofta. Har ingen direkt erfarenhet av toppar.
    Mitt hår nu tog en stund innan det blev jämt, det hjälpte dock att blekningen under är jämt färgat men sedan behövde jag vid varje ny färgning, färga det två gånger med blå färg för att få det jämt.

    SvaraRadera