söndag 13 april 2014

Weekend


Så är vi på slutet av ännu en helg. En himla lång och härlig helg.
Var ledig i fredags och vaknade av att min syster ringde och berättade att hon tänkte hälsa på, vilket måste vara bästa sättet att vakna på så spenderade fredagen med henne, fika och massa prat och soffhäng.
I lördags satte jag upp min blå stringhylla över sängen, läste Harry Potter, såg på film, klädde om en pall, pysslade med dockor och hade det bra helt enkelt.
Och idag har jag startat låångsamt, gått en lång promenad och ska väl egentligen banka in det sista i huvudet för presentationen i morgon.. Tror att jag har det under kontroll men behöver nog öva lite till. ;)

Nästa vecka blir det full fart! så känns skönt att få ha laddat upp här hemma.

Ska se till att ta lite nya hemma hos mig bilder också, inte bara halvdåliga instagrambilder, det händer saker nästan varje vecka. trivs mer och mer för varje dag!

In english:
Another weekend are soon to end. 
I had the most lovely weekend, spent the friday with my little sister and saturday with myself, reading, putting up my blue string shelf, played with dolls and watched movies.
Today I been out for a loong walk and (supposed to) studying.

A perfect weekend I think, next week will be very busy so I needed this.

I promise to take some better pictures at my home aswell, instagram pictures are kind of boring, I know!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar