söndag 6 april 2014

Where I sleep.


Det tar sig!
Var på ikea i går och lyckades få med mig ungefär halva varuhuset hem.
känns lite så seriöst, man ser var jag handlat och på riktigt luktar det tag-själv-lager (mdf + billiga doftljus) hemma hos mig just nu.
Men, äntligen har jag fått upp alla böcker från golvet och fått en ordentlig arbetsplats! Kan ha både dator och symaskin framme stamtidigt nu. Så himla bra!

Har också tagit mod till mig att hitta och boka grovtvättstugan, där ska det nämligen finnas en matttvättmaskin så i veckan kommer ytterligare en matta på plats! 
och förhoppningsvis håller färgerna i tvätten.. 

In english: My bed space, Bought half of ikea yesterday, it smells like mdf and cheap scented candles at home now. And I've got a nice big work place!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar